Thursday, September 29, 2016

Kiss H4 Trading System

Kiss H4 Trading System Gepos op deur admin in Forex strategieë met 0 Kommentaar 1) Ek gebruik die 4hr grafiek, vind ek dit meer betroubaar (minder geraas) handel die hoër tydsraamwerke ... terwyl hy nog elke week gee jou 'n paar goeie setups. 2) Teken 'n 20 lwma in watter kleur wat jy wil (ek gebruik magenta). 3) Gebruik 'n MACD aanwyser met 'n histogram. Die standaard instellings en verdubbel dit, so (24,52,18). Op soek na Trades is so eenvoudig soos 1-2-3 ... 1) PRYS Aksie ... basies Ek kyk na die huidige tendens volg (hoër hoogtes hoër laagtepunte = uptrend terwyl laer laagtepunte laer hoogtepunte = verslechtering neiging) ... As die huidige (korttermyn) tendens wedstryde met die pare algehele tendens ... dis die beste opstel! Nog 'n ding met die prys aksie is net op soek na eenvoudige kers patrone: Die oorweldiging, pinbar, tweezers, ens ... wat gebeur by ondersteuning weerstand gebied voor. Laastens, net teken in 'n paar eenvoudige trendlines en / of kanale 2) bewegende gemiddeldes ... jy wil om handel te dryf op / naby die 20 bewegende gemiddelde ....Die beste opstel is wanneer jy 'n prys Aksie (PA) opstel en die bewegende gemiddelde is op pad in dieselfde rigting (vir verlang, af vir kortbroek ). **** Die eerste weergawe van hierdie metode het 3 bewegende gemiddeldes op die grafiek ... Ek het sedertdien verander en vereenvoudig dit tot slegs 1 ... die 20lwma **** 3) MACD HISTOGRAM ... jy wil die MACD histogram word gevoer en op pad in dieselfde rigting as jou Pa en Ma. Dit help my sien waar momentum gaan saam met die eerste twee riglyne. Die beste Opstellings is wanneer die histogram is op die regte kant van die nul lyn (bo die lyn nul vir verlang en onder die lyn nul vir kortbroek). Dit is regtig nie ... dit is regtig net 1-2-3 ... PA, MA, MACD histogram. Hopelik Ek het jou nie verwar te veel tot dusver en nou kan kry om 'n paar voorbeelde ... Pare Ek Gebruik Hierdie metode is getoets op GU, EU, EJ, GJ, AU, pare ... Ek het nie dit op enige ander getoets. En my beste resultate kom van GU, EU, EJ. GJ kan 'n bietjie wild kry by tye as jy kan maag groot swaaie / onttrekking (Ek kan nie, so ek vermy dit). AU is redelik ordentlike, maar die eerste drie het baie betroubaar en ek is geneig om hulle meestal handel. Ek kyk die UJ te ... maar hierdie paar is lastig, want 'n paar weke is dit skaars beweeg glad ... ander weke dit is wonderlik om te handel! geld Bestuur (Woord van waarskuwing ... dit is wat werk vir my ... voel asseblief vry om jou teiken pryse aan te pas en Stop-verliese vir wat jou pas). 1) Ek stel 'n aanvanklike noodstop verlies van 100pips in geval die mark doen iets vreemd soos verrassing nuus van 'n land of as jy krag verloor vir 'n rukkie ... ten minste sal jy nie jou rekening te blaas. 2) My Doel prys is ingestel op 75pips vir pare met hoër gemiddelde daaglikse Ranges (GU, EJ, GJ) en 50pips vir pare met kleiner ADR's (EU, AU)! Ek sien dikwels prys run vir 70-100pips of meer op goeie Opstellings ... maar nou, ek soek na meer konsekwent wenners. Dit kan aangepas word met verdere vorentoe toets. 3) Jy moet jou handel op die eerste kers wat sluit op die teenoorgestelde kant van jou inskrywing kers as jou doel prys is nog nie getref te verlaat. Met die behoorlike inskrywing, moet jou verliese wees om 60pips of minder. 4) Bly weg van GROOT kerse ... tipies wat jy wil op kerse wat 50pips of minder te gaan ... gee of neem 'n paar pitte. Soos jy kan sien, met 'n behoorlike inskrywing ... my risiko-beloning is ongeveer 1: 1! hieronder aangeheg is die sjabloon ek vir my MT4 kaarte. Klik hier onder om af te laai:


No comments:

Post a Comment