Wednesday, October 12, 2016

Hoe Trading In 'N Motor Elke Twee Jaar Maak Goeie Finansiële Sin

Hoe Trading in 'n motor elke twee jaar maak goeie finansiële sin Moet ek die handel in 'n nuwer Car (Na 2 jaar)? Het jy 'n nuwer motor wat jy nie meer wil hê? Jy hoef nie 'n verskoning nodig om handel te dryf in 'n nuwer motor na 2 jaar. Miskien het jy wil nuwer model te koop, of miskien het jy wil geld te spaar en te skaal na 'n meer bekostigbare model. Moenie toelaat dat iemand jou vertel dat jy dit nie moet doen nie. Leer hoe om handel te dryf in 'n nuwer motor op die regte manier. Matt ambagte in sy motor elke 2 jaar Ek het ons 10 jaar oud Honda in vir onderhoud en is ontspan in die wagkamer, minding my eie besigheid. Voordat ek dit geweet het, het ek gesels met Matt, een van die motor winkel werkers. Ek het genoem dat ek 'n artikel oor hoe 200,000 myl was die nuwe 100000 kilometers vir 'n motor te lees. Ek verwag 'n motor winkel werker te stem met wat kommentaar en back-up van my entoesiasme vir die instandhouding en die behoud van 'n hoë kilometers motor. Na alles, as almal ouer motors gehou, sou die herstel winkels voorspoedig met hordes van kliënte te herstel hul ou motors. En dit sal verder verseker Matt se werk. Matt se reaksie heeltemal vloer my. Die werker by die motor winkel genoem dat dit nie regtig saak nie vir hom of mense hul motors gehou word vir 'n lang tyd of nie, en hy verhandel in sy nuwe motor in elke 2 jaar. Matt voortgesit deur die bekendmaking dat hy daarvan hou om nuwe motors te ry. Matt se rede vir die handel in 'n motor na twee jaar is dat hy daarvan hou om 'n nuwer motor te ry. Volgende, ek het 'n fout! Ek het begin klasgee Matt oor hoe hy meer geld kan bespaar as hy sy motor langer gehou. Hoekom besluit Matt se handel te dryf in sy motor elke 2 jaar is die regte keuse Hy het die perfekte antwoord op my kommentaar, "Ek hou daarvan om die bestuur van 'n nuwe motor. Ek gaan nie op vakansie, koop duur elektronika, of buitensporig leef. As 'n saak van die feit, is my woonstel heeltemal afbetaal. " Dit retort my stil te maak. Matt het 'n doelbewuste keuse om geld te spandeer op wat saak gemaak het om hom en hy het sy finansiële lewe in orde is. Hy het 'n goed deurdagte keuse en hy kon bekostig om handel te dryf in sy motor na twee jaar. Hy was nie die handel in sy motor elke 2 jaar omdat hy finansieel onkundig was nie, maar omdat dit belangrik was om hom na 'n nuwe motor te ry en hy was bereid om minder te spandeer op ander gebiede van sy lewe aan 'n nuwe motor te ry! Wie is ek om te argumenteer met wat? Bly by my hier. Wat gebeur as jou finansies is nie in die grootste vorm en jy nog steeds wil om handel te dryf in jou 2-jarige motor? Handel in jou nuwe motor kan 'n goeie keuse vir jou. As jy 'n paar finansiële hand wat nodig het, te leer Hoe om Kry Rich deur slim besluite geld in my noodsaaklik geld boek. Jy hoef nie na 'n geld genie wees of moed opgee nie mooi motors om rykdom te bou. Hoe om te besluit of om handel te dryf in jou 2 Year Old Car? Oorweeg waarom jy wil om handel te dryf in jou nuwe motor? Is jy op soek na "geld te spaar" en koop 'n ouer model? Selfs as jy net wil 'n nuwe motor, kan dit nie 'n verskriklike finansiële besluit om handel te dryf in jou motor na twee jaar wees. Laat Wat is belangrik vir jou invloed op jou besteding besluite As dit vir jou belangrik is om 'n nuwe motor te ry. Sorg dat dit gebeur vir jouself. Hoe om handel te dryf in 'n 2 jaar oue motor; Op die regte manier Prioritiseer hoe jy jou geld spandeer en 'n gedeelte toe te ken vir jou motor uitgawes. Stap 1: Verkoop jou motor self. Kelly Blue Book, die motor waardasie webwerf, back-ups van die feit dat as jy detail jou motor en lys dit op Craigslist en ander aanlyn webwerwe, sal jy waarskynlik meer vir jou motor ontvang as wanneer jy dit handel in 'n handelaar. Dit duur gewoonlik 'n bietjie meer tyd en moeite, maar jy sal wegstap met meer geld. Die enigste keer dat hierdie strategie sal nie werk as jou motor is die moeite werd minder as die motor lening. In daardie geval óf ponie jy 'n paar ekstra kontant om af te betaal die lening of handel te dryf in 'n handelaar. Let wel: As jy verwag om handel te dryf in 'n nuwer motor, koop een wat hou dit waarde goed. Dit sal maak dat die verkoop van die 2-jarige motor meer winsgewend te maak. Stap 2: Maak 'n oorsig finansiering eerste. Kyk rond om die beste motor finansiering deal met die laagste rentekoers moontlik te kry. Op hierdie manier kan jy die finansieringsbesluit van die aankoop keuse te skei. Stap 3: Neem die emosie uit die vergelyking. Bepaal die tipe motor wat jy wil hê en bereid wees om te onderhandel. Vind die beste motor prys het 'n paar goeie wenke vir gesonde verstand motor koop. Stap 4: Skei die finansiering van die aankoop besluit en onderhandel op die lyn vir die laagste prys. Jy is beter af met 'n paar modelle in gedagte, sodat jy die model met die beste prys kan koop. Stap 5: Vergelyk die koste van die verhuring van die koop. Jy kan geld spaar verhuring van 'n motor elke paar jaar. Die dollar en sent van die handel in 'n nuwe motor elke 2 jaar Hou in gedagte dat die spesifikasies, toestand, en jou geografiese gebied beïnvloed die ontleding. Volgens Kelly Blue boek, kan jy 'n 2012 2 deur Honda Coupe EX-L verkoop aan 'n private party vir $ 20,588 in die Bay Area van Kalifornië. Aanvaar jy dieselfde motor te koop in die 2014-model, die prys lys is $ 28,270. Oorweeg die moontlikheid van onderhandeling te klop af die prys 'n bietjie. Eenvoudig, jy betaal 3-4000 per jaar om 'n nuwe motor te ry Kyk na jou eie persoonlike situasie, en faktor in die koste van die saak in 'n motor elke twee jaar. As jy nie geld het om alles wat jy wil koop, dan vra jouself, 8220; In watter areas is jy bereid om terug te sny om 'n nuwer model te ry 8221?; Die jaarlikse koste van 'n ry met 'n nuwer motor kan nie meer as 'n jaarlikse luukse vakansie saam met my familie kos. Dit is ook nie veel meer as die jaarlikse sokker kaartjies of gereelde eet uit by mooi restaurante. Bring jou middagete te werk elke dag en jy het die ekstra geld vir 'n nuwe motor. Dis jou geld, en as jy wil ry 'n nuwe motor elke twee jaar en dit sal jou finansiële boot nie te sink, hoekom nie? Finansiële kenners soms raai daar is een regte manier om jou geld te spandeer. En dit is nie waar nie. Die regte manier om jou geld te spandeer om 'n bewuste besluit neem en dink oor jou finansiële keuses. As jy wil basiese beginsels geld leer, wenke om die dinge wat jy regtig wil kan bekostig nie, en geld te spaar op die res, teken vir Vrye Wealth Wenke en kry 'n gratis Belegging Cheat Sheet. 'N Soortgelyke artikel is voorheen gepubliseer en die voormalige kommentaar bly. Hoe dikwels het jy 'n nuwe voertuig te kry? Hoe kan jy die keuse maak wanneer 'n nuwe voertuig te koop?


No comments:

Post a Comment