Monday, October 10, 2016

Icicidirect - Review En Terugvoer

ICICIdirect-Review en terugvoer ICICIdirect-Review en terugvoer Ek het 'n ICICIdirect rekening vir ongeveer 3 jaar. Ek het gevind dat hul dienste uiters onbetroubaar, onprofessionele en duur. My ondervinding met ICICIdirect word hieronder genoem. OPENING ICICIDIRECT 3 in 1 rekening hou EEN maand - Februarie 2008- Het na ICICIdirect kantoor in Garia om te vra vir die prosedure om 'n Demat rekening oop te maak. Die kliëntediens uitvoerende beweer dat hulle die mees vertroue waardig makelaar huis en beweer ander makelaars speel met die kliënte geld en Ičići nie. Beïndruk met hierdie ek het ingestem om hul 3 in 1 rekening oop te maak. Die 3 in 1 rekening, sluit in 'n nul balans Ičići bankrekening bykomend tot die handel en Demat rekeninge. Binne 'n paar dae het hulle hul verteenwoordiger na my huis om die nodige te doen. Aanvanklik het ek tot Rs.750 betaal as 'n eenmalige rekening Opening koste. (Dieselfde is nou verhoog tot Rs. 975!), Ek verstaan ​​die 1ste jaar Jaarlikse Onderhoud klag is ingesluit in die bedrag. Dit het die Ičići ouens byna 'n maand na die Demat, handel en bankrekening te open! Rede vir die keuse van ICICIdirect - My vorige beleggings in aandelemarkte was deur onderlinge fondse en ek was nuut in die aandelemark. Die Demat rekening wat 'n bekende bank lyk 'n veilige. Soos ek later besef dit was 'n groot fout wees. DIE ICICIDIRECT ervaring - basiese FEATURES - Aanvanklik was daar geen handel sagteware, is dit baie moeilik om te koop of te verkoop 'n voorraad as jy nie die huidige pryse kan sien. Jy moes 'n ander webwerf oop te maak vir die lewendige pryse te sien voordat jy transaksies. Later in 2010 bekendgestel hulle hul handel sagteware 'traderacer. Maar hierdie sagteware is vol foute en duur, het ek dit later in my resensie gedek. Hulle doen 'n mate van navorsingsverslae, maar van baie gewone gehalte. Die meeste van die maatskappye wat hulle skryf oor goed nagevorsde maatskappye, voldoende inligting oor hulle is in elk geval in die vrye domein. Deur hul webwerf hulle ook probeer om ander produkte te verkoop soos, versekering, lenings, batebestuur - en PMS ens Dit is baie ontstellend om te sien ICICIdirect probeer om die finansiële produkte van Ičići groep maatskappye verkoop in plaas van die maak van hul Demat dienste beter en betroubare! Dit moet verstaan ​​word dat diegene wat 'n ICICIdirect rekening hoofsaaklik in aandele of afgeleide sal wees. Belaglik hoë stel en CHARGES - Die makelaars vir die verstek I-saver plan is 0,75% (vir kwartaallikse omset van minder as 10 lakhs) die makelaars op toevoeging van Diensbelasting (ST), Securities transaksie belasting (STT), Sebi omset aanklagte, transaksiekoste (insluitend Service belasting) en Seëlregte kom om rond 0,9% netto! Ek het nog nie gehoor van enige ander makelaar huis wat so belaglik hoë makelaars hef. Nou is daar 'n ander plan waarin hulle 0.55% plus alle belastings en toepassing transaksiekoste. Ek het gevra om my makelaars plan te verander na wat op baie geleentheid. Ek het gesê dat die veranderinge van krag vanaf die volgende kwartaal sal wees. Maar volgende kwartaal die makelaars plan het nooit verander nie. Die kliëntediens bestuurders het geen idee gehad waarom die verandering in makelaars nie in werking gestel en het belowe om later terug om my te kry (wat hulle nooit gedoen het). Dieselfde ding met my gebeur op 2 of 3 keer! Op die top van die belaglik hoë makelaars hef hulle 'n jaarlikse onderhoud koste van R. 450 (Kom om rond te Rs. 500 op toevoeging van diens belasting). Vir Fisiese verklaring vra hulle selfs meer - Rs. 500 plus belasting. Hulle hef hierdie AMC by voorbaat vir elke jaar. Soos ek vroeër genoem het van stapel gestuur wat hulle hul verhandelingsplatform 'traderacer' te midde van groot hype. Die platform is vol foute. Dit dikwels nie wys nie / die pryse of enige ander data (oop, hoog-laag, volume ens) van enige van die wat gered skrifte te werk! Herhaalde oproepe na hulplyn ICICIdirect se ontmoeting met antwoorde soos & quot; dit lyk asof daar 'n paar tegniese probleem & quot wees ;, Probeer asseblief later ens, maar hulle hef Rs. 75 per maand vir hierdie nutteloos funksie! Die koste vir die handel jaer om Rs.900 kom jaarliks ​​(Rs. 75 per maand), 'n bedrag wat jy sal saamstem is baie stewige vir 'n verhandelingsplatform wat nie werk nie! Voeg die AMC van Rs.450 die jaarlikse koste kom om Rs. 1350 (ongeveer Rs. 1500 TTC)! Ook hul aanklagte van onder meer Demat beheer, af mark verkoop, oordra beheer, belofte Creation / afsluiting / Beroep aanklagte is belaglik steil Alles in ag genome Ičići nie net vra 'n stewige aansluitingsfooi, belaglik hoë makelaars, hoë Jaarlikse Onderhoud koste en ander verskeie aanklagte wat onder die hoogste in die bedryf! GEREELDE TEGNIESE vertragings EN swak kliëntediens Care Tegniese probleme is 'n gereelde. Dikwels is die webwerf is af en net 'n boodskap verskyn dat verskaf 'Site beskikbaar as gevolg van tegniese probleem "(of iets van daardie aard). Wanneer daar 'n groot beweging in die mark die webwerf word beskikbaar nie. Daar is baie gevalle waar ek kon nie aan te meld ten spyte van die verskaffing van die korrekte inskrywing-ID en wagwoord is. Ook die webwerf is geneig om uit te teken, wanneer 'n mens probeer om 'n koop orde te gee of te verkoop. In 2008 2009 was daar baie gevalle waar die webwerf was nie toeganklik as gevolg van 'n tegniese probleme. Maar 2010 was die worst - daar byvoorbeeld waar aanlyn handel stelsel sowel as die telefoon-orde diens van ICICIdirect gebreek het vir die hele handel dag. 'N Mens kan die lot van lakhs van die dag handelaars en swaai handelaars dink, in die steek gelaat deur ICICIdirect, wat afhanklik is van die markte vir hul lewensbestaan! ICICIdirect nie 'n toegewyde hulplyn. 'N Mens moet gaan deur die Ičići Bank hulplyn in 'n reeks van ingewikkelde stappe, met 'n wag tyd van tot tot 10 minute. Op die top van dat die kliëntediens bestuurders het nooit enige idee oor die probleem. IT TAKES byna 'n maand te sluit ICICIDIRECT van - Alles in ag genome is ek so ingeluister met die patetiese diens wat aangebied word deur ICICIdirect dat ek besluit het om die rekening in Januarie einde van hierdie jaar. As ek onder selfs die proses verduidelik het byna 'n maand en 4 besoeke aan hul banke / kantore! 3 Januarie, 2011- Het na Ičići Bank op Gariahat om my aandele gehou by my Ičići Demat rekening oor te dra aan my Indiabulls Demat rekening. Let daarop dat geen Ičići Bank suid van Gariahat tak bied Demat dienste. Dit beteken Ičići Bank nie Demat dienste in sy takke bied in groot dele van Suid-Kolkata insluitend Garia, Tollygunge, Behala, Thakurpukur ens! Ek is seker inwoners van ander stede sal soortgelyke probleme met hul Ičići Demat rekening gesig. Op vra oor die prosedure die Demat rekening die werknemer by Ičići Bank te sluit, Gariahat tak het vir my gesê die handel rekening moet eers gesluit. Dieselfde kan nie gedoen word deur Ičići Bank en vir daardie een het om te gaan na 'n ICICIdirect kantoor! Januarie 05- Na die aandele oorgedra aan my Indiabulls rekening, het ek na ICICIdirect kantoor by Garia. Ek opgevul die nodige vorm en my verhouding bestuurder (wat nog nooit die moeite gedoen om voor interaksie met my in die laaste 3 jaar) het vir my gesê dat dit sowat 15 dae sal neem om die handel rekening te sluit! Sy het vir my gesê hulle sal my laat weet sodra die handel rekening is gesluit. Januarie 19- My handel rekening is uiteindelik gesluit. Let daarop dat Ičići het nie die moeite om my in kennis te stel my selfoon of e-pos. Ek nagegaan my rekening aanlyn te sien dat die die handel rekening gesluit het. Januarie 24- Ek het na Ičići Bank Gariahat tak weer my Demat rekening te sluit. Ek betaal die belaglike hoë oordrag koste vir die oordrag van aandele deur kontant en opgevul die Demat sluiting vorm. Ek is ingelig dit sal 'n verdere 7 dae neem om die Demat rekening te sluit! Januarie 25- Sedert ek vir Demat rekening sluiting aansoek gedoen het, het ek tot Ičići Bank, Garia Tak om die nul balans bankrekening te sluit. Let daarop dat wanneer die handel en Demat rekening is gesluit die nul balans bankrekening gekoppel is aan die handel / Demat rekening sal outomaties omgeskakel na 'n normale Ičići Bank spaarrekening, wat 'n minimum kwartaallikse gemiddelde balans van R sal behels. 10000! Januarie 31 Die Demat rekening is uiteindelik gesluit. Ek nagegaan op die NSDL webwerf om dieselfde te bevestig. As jy die proses kan sien om te sluit hul handel en Demat rekening neem byna 'n maand! ADVIES om mense wat wil 'n DEMAT OOP van - Nie 'n rekening oop te maak by ICICIdirect, hul dienste baie onbetroubaar, onprofessionele en duur. Jy sal die manier wat ek gely ly. Moenie maak 'n Demat rekening aangebied deur 'n bank. Tipies hef hulle hoë makelaars en jaarlikse koste. Onthou ook dat Demat dienste is 'n sekondêre besigheid vir hulle en tevrede kliënte vir bankdienste en nie Demat dienste is hul prioriteit. Open 'n rekening met 'n makelaar wat bied sagteware gebaseer handel. Trading koppelvlak wat maak in die leser geneig om maklik te ontkoppel veral as die internet konneksie is stadig. ADVIES vir mense wat wil hul ICICIDIRECT SLUIT van - Veels geluk! Jy is korrek in te dink oor die sluiting van jou ICICIdirect rekening. Dit is net nie die moeite werd om voort te gaan met die patetiese dienste wat aangebied word deur ICICIdirect. Dra jou aandele aan 'n ander rekening voordat jy die proses begin om ICICIdirect rekening te sluit. Moenie verplig om jou Holdings verkoop as gevolg van die swak dienste wat aangebied word deur Ičići wees. AMC afgetrek vir elke jaar vooruit. Begin die proses van die sluiting van die handel en Demat rekening tien maande of so in die huidige inskrywing. As die Demat rekening gedurende die jaar gesluit is, sal geen pro-rata terugbetaling van Jaarlikse Service aanklag gemaak deur Ičići. Soos ek verduidelik het die sluiting van hul handel en Demat rekening neem amper 'n maand, so dienooreenkomstig te beplan. die bankrekening As jy 'n nul balans bankrekening gekoppel aan jou Demat / handel rekening te sluit onmiddellik na die sluiting van die Demat / handel rekening. Dit is omdat die nul balans bankrekening gekoppel is aan die handel / Demat rekening outomaties sal kry omgeskakel na 'n normale Ičići Bank spaarrekening, wat 'n minimum kwartaallikse gemiddelde balans van R sal behels. 10000! En ons almal weet dat Ičići vra 'n belaglik hoë bedrag vir nie instandhouding van minimum kwartaallikse gemiddelde balans. Om op te som Demat dienste wat aangebied word deur Ičići is uiters onbetroubaar, onprofessionele en duur. Bly weg van ICICIdirect.


No comments:

Post a Comment