Tuesday, October 11, 2016

Hoofkomponente Van 'N Strategiese Plan

Hoofkomponente van 'n Strategiese Plan Deel van die Strategiese Beplanning Kit Vir Dummies Cheat Sheet Strategiese planne kan kom in baie verskillende vorms en groottes, maar hulle het almal die volgende komponente. Die onderstaande lys beskryf elke stukkie van 'n strategiese plan in die volgorde waarin hulle & rsquo; re tipies ontwikkel. Missiestelling: Die missiestelling is 'n oorkoepelende, tydlose uitdrukking van jou doel en strewe, die aanspreek van beide wat jy poog om te bereik en die wyse waarop die organisasie poog om dit te bereik. Dit & rsquo; s 'n verklaring van waarom jy bestaan ​​as 'n organisasie. Visiestelling: Hierdie kort, bondige verklaring van die organisasie & rsquo; toekoms s beantwoord die vraag van wat die maatskappy sal lyk in vyf jaar of langer. Waardes verklaring of riglyne: Hierdie state is blywende, passievol, en kenmerkende kern oortuigings. Hulle & rsquo; re beginsels wat nooit verander nie en is deel van 'n strategiese grondslag. SWOT: 'n SWOT is 'n opsommende oorsig van jou huidige posisie, spesifiek jou sterkpunte, swakpunte, geleenthede en bedreigings. Mededingende voordeel: jou mededingende voordeel sluit wat jy & rsquo; re beste by in vergelyking met die kompetisie. Langtermyn strategiese doelwitte: Hierdie langtermyn strategiese fokusareas strek oor 'n drie-jaar (of meer) tydhorison. Hulle beantwoord die vraag wat jy moet fokus op jou visie te bereik. Strategieë: strategieë is die algemene, sambreel metodes wat jy van plan is om te gebruik om jou visie te bereik. Korttermyn-doelwitte / prioriteite / inisiatiewe: Hierdie items omskep die strategiese doelwitte in spesifieke prestasieteikens wat binne die een - tot twee-jaar tydhorison val. Hulle sê wat, wanneer, en wie en meetbaar. Aksie items / planne: Hierdie spesifieke stellings te verduidelik hoe 'n doel sal bereik word. Hulle & rsquo; re die gebiede wat die strategie om bedrywighede te beweeg en is oor die algemeen uitgevoer deur spanne of individue binne een tot twee jaar. Telkaart: Jy gebruik 'n telkaart om die data van jou sleutel prestasie-aanwysers (KPI) meld en die dop van jou prestasie teen die maandelikse teikens. Finansiële assessering: Op grond van historiese rekord en toekomsprojeksies, hierdie aanslag help beplan en die toekoms te voorspel, sodat jy baie beter beheer oor jou organisasie & rsquo kry; s finansiële prestasie.


No comments:

Post a Comment