Friday, October 7, 2016

Werk Op Die Valutamark

Werk Op die valutamark dr_sean Trader Terugvoer: 0 Options Strategist op die regte pad 5635 poste. aangesluit 4/2006 Ligging: San Francisco Karma: 57 Kies alle plasings deur hierdie gebruiker Is daar iemand enige ervaring of vriende met ondervinding as 'n professionele valuta handelaar? Weet waar ek op kan lees op professionele forex? Alles wat ek vind op Google is die kleinhandel forex. Dink die afgelope tyd - soos ek gesê het op die horlosie lys draad - van op soek na 'n werk handel nie aandele of opsies, maar buitelandse valuta. Ek dink ek wil die vinnige tempo, druk, wisselvalligheid, en betrokkenheid by die ekonomie breër MKT beweging. Enige idee van kwalifikasies? Ek ken 'n meisie wat van my skool w gegradueer. hoogstaande. 'N bietjie minder as waar ek staan ​​op hierdie punt al. Sy was 'n ekonomie groot. Gewerk het in kommersiële bank hier in Cincinnati vir 'n paar jaar vir die Amerikaanse Bank voordat hulle haar na St Louis te valuta handel te doen. Ek weet 'n ander vrou wat valuta handel gelaat en nou werk by 'n koffiewinkel. Het gesê dit beklemtoon haar heeltemal. Het nie vang waar sy gewerk het of wat haar CV lyk. Ek wil graag my loopbaan w begin. 'n paar jaar in die buiteland. Ek lees iets oor Babypips oor Londen om die optimale plek om die forex handel: meestal as gevolg van die geldeenheid. Wat doen ya'll dink? Enigiemand het 'n wenke / aangesteek / dies meer? Ek sal plaas op hierdie draad wat ek vind, vir enigiemand anders wie belangstel.


No comments:

Post a Comment